برای رشد، کسب و کار B2B شما نیاز به یک فرآیند عملی رفتن به بازار (GTM) دارد. این دوره متخصص B2B مربی Sangram Vajre دقیقاً به شما ارائه می دهد: یک playbook کاربردی B2B GTM برای فرآیند ورود به بازار شما که به شما کمک می کند تیم های خود را با یک هدف مشترک هماهنگ کنید: رشد کارآمد. سنگرام به شما نکات ساخت یک استراتژی قوی GTM را نشان می دهد، از جمله: چگونه GTM را به عنوان یک محصول واقعی در سازمان خود قرار دهید، چگونه نقش RevOps را برای GTM توجیه کنید، و چگونه هوشمندانه فرصت ها را برای افزایش کارآمدی کسب و کار خود شناسایی کنید.
نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویسها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
[FARSI]
01 مقدمه
01-01 چگونه فرآیند ورود به بازار خود را ایجاد کنید
02 نقشه برداری یک فرآیند B2B رفتن به بازار
02-01 پیمایش GTM به عنوان یک فرآیند
02-02 کمک به مدیر عامل خود در تصمیم گیری بهتر GTM
02-03 تعریف جایگاه خود در B2B GTM
02-04 توجیه نقش RevOps برای GTM
02-05 ارزش گذاری حفظ مشتری در مدل GTM شما
02-06 نگاشت استراتژی GTM به تجربه خرید مشتری
02-07 افزایش صدای مشتری در استراتژی GTM شما
02-08 همسو کردن سهامداران در استراتژی GTM شما
03 استفاده از استراتژی B2B رفتن به بازار برای رشد
03-01 استفاده از چارچوب رشد GTM برای تجارت B2B شما
03-02 شناسایی پروفایل مشتری ایده آل شما (ICP)
03-03 چگونه کسب و کار خود را مؤثرتر اداره کنید
03-04 آماده شدن برای گسترش تجارت B2B خود
03-05 یافتن بهترین مسیر برای رشد تجارت B2B خود
04 نتیجه گیری
04-01 اصلاح استراتژی GTM خود
[ENGLISH]
01 Introduction
01-01 How to build your go-to-market process
02 Mapping a B2B Go-to-Market Process
02-01 Navigating GTM as a process
02-02 Helping your CEO make better GTM decisions
02-03 Defining your niche in B2B GTM
02-04 Justifying the role of RevOps for GTM
02-05 Valuing customer retention in your GTM model
02-06 Mapping GTM strategy to the customer buying experience
02-07 Elevating customer voice in your GTM strategy
02-08 Aligning stakeholders in your GTM strategy
03 Using a B2B Go-to-Market Strategy for Growth
03-01 Using a GTM growth framework for your B2B business
03-02 Identifying your ideal customer profile (ICP)
03-03 How to operate your business more effectively
03-04 Getting ready to scale your B2B business
03-05 Finding the best path to grow your B2B business
04 Conclusion
04-01 Refining your GTM strategy
سنگرام وجره، نویسنده، سخنران اصلی، کارآفرین، و یک category maker است.
او کتابی در مورد بازاریابی مبتنی بر حساب و بازاریابی مبتنی بر حساب برای Dummies نوشته است. او بنیانگذار جنبش FlipMyFunnel# است و میزبان پادکست FlipMyFunnel# نیز هست. او یکی از بنیانگذاران CMO of Terminus است که یک رهبر در بازاریابی مبتنی بر حساب است که بیش از ۲۰ میلیون دلار سرمایهگذاری کردهاست. قبل از اینکه Terminus را راهاندازی کند، از طریق کسب ExactTarget در Pardot بازاریابی در Pardot را انجام داد و سپس Salesforce به مبلغ 2.5 میلیارد دلاری خریداری کرد.
در مورد Sangram و آخرین پروژههای او در https://sangramhere.com بیشتر بیاموزید.