سنگرام وجره، نویسنده، سخنران اصلی، کارآفرین، و یک category maker است.
او کتابی در مورد بازاریابی مبتنی بر حساب و بازاریابی مبتنی بر حساب برای Dummies نوشته است. او بنیانگذار جنبش FlipMyFunnel# است و میزبان پادکست FlipMyFunnel# نیز هست. او یکی از بنیانگذاران CMO of Terminus است که یک رهبر در بازاریابی مبتنی بر حساب است که بیش از ۲۰ میلیون دلار سرمایهگذاری کردهاست. قبل از اینکه Terminus را راهاندازی کند، از طریق کسب ExactTarget در Pardot بازاریابی در Pardot را انجام داد و سپس Salesforce به مبلغ 2.5 میلیارد دلاری خریداری کرد.
در مورد Sangram و آخرین پروژههای او در https://sangramhere.com بیشتر بیاموزید.