%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

خدمات مشتری

تعداد آموزش: 50


سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI

سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI

سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI

سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI

سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI

گروه آموزشی

سه بعدی سازی و انیمیشن
3D + Animation
475
مشاهده
آموزشها
ابزارهای سه بعدی و انیمیش
275
مشاهده
آموزشها
طراحی مهندسی
CAD
721
مشاهده
آموزشها
نرم افزارهای طراحی مهندسی
442
مشاهده
آموزشها
طراحی ، گرافیک ، عکاسی
Design , Graphic , Photography
781
مشاهده
آموزشها
ابزارهای طراحی ، گرافیک ، عکاسی
447
مشاهده
آموزشها
برنامه نویسی و توسعه
Programming & Develop
2276
مشاهده
آموزشها
زبانهای برنامه نویسی
1233
مشاهده
آموزشها
ابزارهای برنامه نویسی و توسعه
560
مشاهده
آموزشها
توسعه برنامه‌های موبایل
253
مشاهده
آموزشها
فناوری اطلاعات (آی تی)
IT: Information Technology
2998
مشاهده
آموزشها
ابزارهای فناوری اطلاعات (آی تی)
478
مشاهده
آموزشها
سیستمهای عامل
323
مشاهده
آموزشها
آمادگی گواهینامه
598
مشاهده
آموزشها
پردازش ابری در آی تی
661
مشاهده
آموزشها
فیلم ، ویدیو ، صوت
Film , Video , Audio
456
مشاهده
آموزشها
ابزارهای ویرایش فیلم، ویدیو، صوت
253
مشاهده
آموزشها
وب
Web
1199
مشاهده
آموزشها
ابزارهای وب
450
مشاهده
آموزشها
سیستم مدیریت محتوا (CMS)
113
مشاهده
آموزشها
بیزنس، بازاریابی، مهارتهای شخصی
Business, Marketing, Personal Skills
3027
مشاهده
آموزشها
ابزارهای بیزنس، بازاریابی و مهارتهای شخصی
590
مشاهده
آموزشها
شبکه های اجتماعی
183
مشاهده
آموزشها
سرمایه گذاری
168
مشاهده
آموزشها
آموزش و یادگیری الکترونیکی
Education & Elearning
106
مشاهده
آموزشها
ابزارهای آموزش و یادگیری الکترونیکی
35
مشاهده
آموزشها
ترتیب:
سطح:
زمان:
نوع:
65,000 تومان
هر سازمان خدماتی برای کوتاه کردن زمان وضوح، کاهش تلاش مشتری و هدایت سلف سرویس به پایگاه دانش (KB) نیاز دارد. در این دوره، مربی David Kay به شما نشان می‌دهد که چگونه با اطلاعاتی که به راحتی قابل کشف و استفاده است، خود را به روز نگه دارید. او توضیح می‌دهد که مدیریت دانش (KM) چیست و چه مشکلاتی را می‌تواند در سازمان‌های خدماتی حل کند....
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 19
زمان: 54m 36s
بازدید: 3470
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 01-04-2021
1400/1/12
توضیحات کامل reorder
95,000 تومان
SAP Business One یک راه حل مهم برای سازمانهایی است که به سیستم CRM سازمانی نیاز دارند. در این دوره، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه از واحدهای فروش و خدمات مشتری SAP Business One برای مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید. مربی Steven Lipton از یک شرکت تولیدی که SAP Business One را اداره می‌کند - نشان می‌دهد که چگونه می‌توان چشم اندازها را از طریق چرخه فروش،...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 42
زمان: 3h 11m
بازدید: 6014
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 10-09-2020
1399/6/20
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
عواقب مالی، امواج از شوک را از طریق مشتری شما ارسال می‌کنند. افرادی که مشاغل شما را جستجو می‌کنند احتمالاً نسبت به نحوه خرج کردن پول خود احساس عدم اطمینان، ترس و نگرانی بیشتری خواهند کرد. به عنوان نماینده خدمات مشتری، مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای ارائه به این مشتریان تجربه‌ای عالی و همدلانه داشته باشید که باعث ایجاد...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 10
زمان: 36m 16s
بازدید: 4795
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 17-07-2020
1399/4/27
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
متخصص خدمات مشتری Jeff Toister به متخصصان خدمات مشتری کمک می‌کند مهارت‌های خاصی را که برای کمک به مشتریان از طریق تلفن ایجاد می‌کند، توسعه دهند. بیاموزید که چگونه یخ‌ها را بشکنید و با افرادی که به آنها خدمت می‌کنید، ارتباط برقرار کنید، حتی وقتی برای زمان تحت فشار قرار بگیرید. حواس پرتی‌ها را تنظیم کرده و مهارت‌های گوش دادن...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 16
زمان: 48m 24s
بازدید: 6068
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 23-06-2020
1399/4/3
توضیحات کامل reorder
50,000 تومان
مشتریان امروز انتظار زیادی دارند. متخصص خدمات مشتری Jeff Toister به کارمندان خط مقدم خدمات مشتری، کمک می‌کند تا مکانهایی را که می‌توانند انتظارات مشتریان را مدیریت کنند، شناسایی کنند تا از نارضایتی آنها جلوگیری کنند. به طور خاص، چگونه برای جلوگیری از موقعیت‌هایی که انتظارات غیر منطقی ممکن است ایجاد شود، و نحوه انتخاب زبان...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 8
زمان: 21m 9s
بازدید: 6079
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 12-06-2020
1399/3/23
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
به تیمهای خدمات مشتری کمک کنید تا پتانسیلهای پنهان را باز کنند و خدمات مشتری را به سطوح جدید برسانند. در این دوره که به نفع مدیران و کارمندان خط مقدم طراحی شده است، مربی Jeff Toister تحقیق خود را به اشتراک می‌گذارد و بینشی را در مورد آنچه متخصصان خدمات نخبه مشتری می‌دانند و انجام می‌دهند ارائه می‌دهد و در مورد دو نیاز اساسی هر...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 15
زمان: 43m 21s
بازدید: 6086
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 17-03-2020
1398/12/27
توضیحات کامل reorder
75,000 تومان
هوش مصنوعی (AI) روشی تجاری هر شرکت را، تغییر می‌دهد و باعث تحول در خدمات به مشتریان می‌شود. توانایی نه تنها در خودکارسازی کارهای خاص، بلکه همچنین استفاده از هوش مصنوعی برای پیش خرید و هدایت صف خدمات مشتری، صرفه جویی زیادی در زمان است. در این دوره مشاور خدمات مشتری، مربی David Kay به بررسی راه حلهای پیشگامانه جدید این فناوری نوظهور...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 14
زمان: 1h 4m
بازدید: 4440
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 21-02-2020
1398/12/2
توضیحات کامل reorder
75,000 تومان
رازهای مدیریت تیمهای خدمات مشتری در این دوره توسط کارشناس خدمات مشتری Jeff Toister فاش می‌شود. بیاموزید چه چیزی سرویس عالی را از خدمات ضعیف جدا می‌کند و چگونه می‌توانید اهداف تیم خدمات را تعیین کنید. نحوه راه اندازی یک تیم و مشتریان را برای موفقیت، اکتشاف راه‌های هوشمند برای اندازه گیری سطح خدمات و کسب اطلاعات واقعی در مورد...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 19
زمان: 1h
بازدید: 6086
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 18-02-2020
1398/11/29
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
مشتریان در صورت نیاز به کمک، خواستار راه‌های بیشتری برای ارتباط با شرکتها هستند. گفتگوی زنده و متن سریعترین کانالهای رو به رشد و پر طرفدار هستند. در حالی که ممکن است در نوشتن ایمیل طرفدار باشید، به مهارتهای کاملاً جدیدی برای انجام گفتگوهای زنده، چت سریع و گفتگوهای متنی نیاز دارید. شما باید بتوانید چندین مکالمه را همزمان...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 16
زمان: 38m 30s
بازدید: 6247
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 18-12-2019
1398/9/27
توضیحات کامل reorder
75,000 تومان
درک ارزش خدمات به مشتری و توانایی سنجش این ارزش، شما را قادر می‌سازد تا بازده سرمایه گذاری (ROI) را برای سازمان خود نشان دهید. بیاموزید که چگونه ارزش خدمات مشتری را تعیین کنید، و سپس به روشهایی که برای محیط بی‌ نظیر شما استفاده می‌شود، وارد شوید. این دوره به منظور ارائه دیدگاهی در مورد این موضوع چند وجهی و تجهیز شما و تیمتان...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 23
زمان: 1h 12m
بازدید: 6210
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 19-09-2019
1398/6/28
توضیحات کامل reorder
50,000 تومان
تماس‌های خدمات مشتری گاهی اوقات از کنترل خارج می‌شوند. تماس گیرندگان ناراحت و غیرفعال وقت و انرژی را از سایر مشتریان و کارهایشان می‌گیرند. این همان جایی است که استراتژی‌های عملی کنترل تماس، وارد عمل می‌شوند. در ادامه با مربی خدمات مشتری Myra Golden همراه باشید تا وی دلایل کنترل تماس مشتری را توضیح دهد و راهکارهای ساده‌ای...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 10
زمان: 23m 18s
بازدید: 5973
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 14-08-2019
1398/5/23
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
استراتژی خدمات مشتری می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. استانداردهای کیفیت تضمین می‌کنند که تیم شما یک سطح ثابت از خدمات را ارایه می‌دهد - و مشتریان سطح ثابتی از خدمات را دریافت می‌کنند. این باعث افزایش وفاداری، افزایش درآمد، و تعامل بهتر کارمندان می‌شود. چه شما یک تیم خدمات مشتری اختصاصی، یک بیزنس کوچک، یا یک مرکز تماس...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 17
زمان: 52m 13s
بازدید: 8014
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 14-06-2019
1398/3/24
توضیحات کامل reorder
95,000 تومان
زمانی که یک مشتری خدمات استثنایی دریافت می‌کند، شما فقط بیزنس خود را انجام نمی‌دهید بلکه شما وفاداری خود را به دست می‌آورید. و در حالی که هر مشتری متفاوت است، روش‌های تفکر در مورد شاد کردن مشتری، به همه تقسیم می‌شوند. در این درس، Chris Croft بر روی این روش‌ها تمرکز می‌کند و بیش از ده روش عملی برای الهام بخشیدن به خودتان و تیم...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 38
زمان: 2h 12m
بازدید: 9415
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 10-05-2019
1398/2/20
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
با توجه به سرعت تغییر، تقاضاهای رقابتی و افزایش تنوع بیشتر سازمان‌ها، دانستن این که چگونه در یک تیم خدمات مشتری، انگیزه ایجاد کنید، مهمتر از همیشه است. این درس به شما نشان می‌دهد که چگونه بهترین عضو را در هر تیم، با استفاده از تکنیک‌های اثبات‌شده و تکنیک‌های تعامل کارکنان، مشخص کنید. مدرس Brad Cleveland متخصص استراتژی مشتری،...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 19
زمان: 54m 20s
بازدید: 7360
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 17-04-2019
1398/1/28
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
با توجه به انتظارات مشتریان در حال رشد سریع، هر سازمان به یک استراتژی خدمات مشتری موثر برای هدایت عملیات‌ها و تصمیم‌گیری‌ها نیاز دارد. استراتژی سرویس شما پلی است بین دیدگاه و ماموریت سازمان شما - و تصمیمات و اقداماتی که هر روز اتفاق می‌افتد. در این درس به مدرس Brad Cleveland بپیوندید و یاد بگیرید که چطور یک استراتژی سرویس مشتری...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 18
زمان: 50m 50s
بازدید: 8643
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 28-06-2018
1397/4/7
توضیحات کامل reorder
75,000 تومان
آیا مشتریان شما احساس ارزش می‌کنند؟ وقتی آن‌ها این کار را می‌کنند ، آن‌ها به عقب باز می‌گردند. زمانی که این کار را نمی‌کنند ، کسب‌وکار شما آسیب می بیند. در این دوره، نویسنده و مشاور خدمات مشتری ، جف Toister، سه مجموعه مهارت‌های مهم مورد نیاز برای ارائه خدمات برجسته به مشتریان و افزایش وفاداری مشتری را به شما یاد می‌دهد....
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 25
زمان: 1h 23m
بازدید: 9739
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 22-06-2018
1397/4/1
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
بهترین راه برای رسیدگی به مشتری که قدم به قلمرو خطرناک می‌گذارد چیست؟ چه راهکارهایی به انتشار و تمرکز مجدد یک تعامل بد کمک می‌کند، و چه موقع مناسب است که کنار برویم؟ در این دوره، با متخصص خدمات مشتری David Brownlee - نویسنده خدمات مشتری راک استار - همراه شوید زیرا او نمونه‌های واقعی و مراحل عملی را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 12
زمان: 39m 50s
بازدید: 5480
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 11-04-2018
1397/1/22
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
خدمات مراقبت از مشتری هر سال برای سازمانها میلیاردها دلار هزینه دارد. در نتیجه، بسیار مهم است که کارکنان به مهارت‌های لازم برای رسیدگی به انواع مختلف خدمات مختلف مشتری مجهز باشند. در این دوره، فرایندهای مهم حل مسئله و عیب یابی را برای خدمات مشترک مشتری با طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها بیاموزید. کشف کنید که چگونه ضمن برخورداری...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 14
زمان: 32m 25s
بازدید: 6640
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 11-01-2018
1396/10/21
توضیحات کامل reorder
75,000 تومان
می توانید با ثبات و حرفه‌ای برای مشتریان نامه بنویسید - از طریق ایمیل - اما برای کارآیی نیازی به رباتها ندارید. مربی نویسندگی Leslie O`Flahavan ایمیل‌های مشتری واقعی دارد که در این دوره با شما به اشتراک می‌گذارد، بنابراین می‌توانید نحوه ارتباط با وضوح و صمیمیت را برای کمک به مشتریان احساس کنید و اطمینان حاصل کنید که پاسخ‌های...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 29
زمان: 1h 6m
بازدید: 5283
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 16-03-2017
1395/12/26
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
آیا محصول یا خدمات شما ارزش آن را دارد؟ حتی اگر چنین فکر می‌کنید، ارتشی از رقبا مشتریان وفادار، شما را با پیامهایی خلاف آن گمراه می‌کند. مربی Jill Griffin، متخصص وفاداری مشتری، توضیح می‌دهد که مشتریان چگونه نام تجاری شما را شکل میدهند، چرا آنها برندها را تغییر می‌دهند و چگونه می‌توانید رابطه بین برند خود، محصول/خدمات و قیمت...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 11
زمان: 33m 14s
بازدید: 4223
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 10-08-2015
1394/5/19
توضیحات کامل reorder
صفحه 2 از 2
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس