%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش کسب گواهی +CASP بخش 4: ادغام فنی امنیت سازمانی (با زیرنویس فارسی AI)
CASP+ Cert Prep: 4 Technical Integration of Enterprise Security
کد محصول: FL6033-748578
لیندا _ آموزش کسب گواهی +CASP بخش 4: ادغام فنی امنیت سازمانی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ CASP+ Cert Prep: 4 Technical Integration of Enterprise Security
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
58,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Jason Dion - جیسون دیون
تاریخ انتشار
1397/8/23
2018-11-14
سطح آموزش
پیشرفته
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 46دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
49 ویدیو
حجم فایل‌ها
392 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
7 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 3609
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

طراحی و ساخت یک شبکه سازمانی ایمن، آمادگی کسب و کار را برای پاسخگویی به چالش‌های امنیتی تهدیدات امروز را تضمین می‌کند. در این دوره - چهارمین قسمت از سری CASP+ Cert Prep - مربی Jason Dion به متخصصان امنیت فناوری اطلاعات نشان می‌دهد که چگونه سیستم‌های متنوعی را ایمن‌سازی کنند، و جزئیات نحوه ادغام صحیح فن آوری‌های مختلف کلیدی را در یک ساختار سازمانی ایمن نشان می‌دهد. مفاهیم اساسی او در طول این دوره می‌تواند شما را برای دستیابی به دامنه 4 آزمون (CompTIA+ Advanced Security Practitioner (CASP: ادغام فنی امنیت سازمانی آماده کند. او مثالهای دنیای واقعی را به اشتراک می‌گذارد زیرا چگونگی ادغام ایمن میزبان‌ها، فضای ذخیره سازی، شبکه‌ها، برنامه‌ها، ابر، سیستم‌های مجوز و موارد دیگر را در معماری سازمانی پوشش می‌دهد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 آماده شدن برای دامنه 4 آزمون CASP +
_ | 00_02 آنچه باید بدانید
_ | 00_03 درباره امتحان

01 یکپارچه‌سازی میزبانها، ذخیره سازی، شبکه‌ها و برنامه‌ها در معماری امن سازمانی
_ | 01_01 تطبیق امنیت جریان داده با تغییر نیازهای کسب و کار
_ | 01_02 استانداردها
_ | 01_03 مشکلات همکاری
_ | 01_04 مشکلات انعطاف پذیری
_ | 01_05 ملاحظات امنیت داده
_ | 01_06 تهیه و خالی کردن منابع
_ | 01_07 تقسیم‌بندی و تفویض شبکه
_ | 01_08 ملاحظات طراحی برای ادغام و ادغام
_ | 01_09 نمودارهای استقرار منطقی
_ | 01_10 امنیت و حریم خصوصی ادغام فضای ذخیره سازی
_ | 01_11 پیامدهای امنیتی برنامه‌های سازمانی

02 ادغام ابر و مجازی‌سازی در معماری Secure Enterprise
_ | 02_01 ملاحظات ابر
_ | 02_02 مدل‌های سرویس ابری
_ | 02_03 ملاحظات امنیتی مجازی سازی
_ | 02_04 تقویت امنیت در ابر
_ | 02_05 ملاحظات مربوط به شروع کار
_ | 02_06 ملاحظات امنیت داده
_ | 02_07 تهیه و خالی کردن منابع

03 ادغام احراز هویت و مجوز در معماری امن سازمانی
_ | 03_01 احراز هویت
_ | 03_02 مجوز
_ | 03_03 تصدیق
_ | 03_04 هویت
_ | 03_05 انتشار هویت
_ | 03_06 شناسایی فدراسیون
_ | 03_07 مدل‌های اعتماد

04 تلفیق تکنیک‌های رمزنگاری در معماری Secure Enterprise
_ | 04_01 تکنیک‌های رمزنگاری
_ | 04_02 احراز هویت پیام
_ | 04_03 حفاظت از داده ها
_ | 04_04 پیاده‌سازی رمزنگاری
_ | 04_05 ملاحظات اجرای رمزنگاری
_ | 04_06 جریان در برابر رمزهای بلوک
_ | 04_07 رمزگذاری متقارن
_ | 04_08 رمزگذاری نامتقارن
_ | 04_09 زیرساخت کلید عمومی
_ | 04_10 ارز رمزپایه و بلاکچین
_ | 04_11 ملاحظات رمزگذاری دستگاه تلفن همراه

05 ادغام راه حل‌های ارتباطی و همکاری امن با معماری Secure Enterprise
_ | 05_01 دسترسی از راه دور
_ | 05_02 ارتباطات یکپارچه
_ | 05_03 کنفرانس وب
_ | 05_04 کنفرانس صوتی و تصویری
_ | 05_05 همکاری اسناد و ذخیره سازی
_ | 05_06 حضور، پیام رسانی فوری و ایمیل
_ | 05_07 تلفنی و تلفیق VoIP
_ | 05_08 همکاری مبتنی بر ابر
_ | 05_09 همکاری در شبکه‌های اجتماعی

06 نتیجه گیری
_ | 06_01 بعدی چیست؟

00 Introduction
_ 00_01 Getting ready for domain 4 of the CASP+ exam
_ 00_02 What you should know
_ 00_03 About the exam

01 Integrating Hosts, Storage, Networks, and Applications into the Secure Enterprise Architecture
_ 01_01 Adapting data flow security to changing business needs
_ 01_02 Standards
_ 01_03 Interoperability issues
_ 01_04 Resiliency issues
_ 01_05 Data security considerations
_ 01_06 Provisioning and deprovisioning resources
_ 01_07 Network segmentation and delegation
_ 01_08 Design considerations for mergers and acquisitions
_ 01_09 Logical deployment diagrams
_ 01_10 Security and privacy considerations of storage integration
_ 01_11 Security implications of enterprise applications

02 Integrating the Cloud and Virtualization into the Secure Enterprise Architecture
_ 02_01 Cloud considerations
_ 02_02 Cloud service models
_ 02_03 Virtualization security considerations
_ 02_04 Augmenting security in the cloud
_ 02_05 Commingling considerations
_ 02_06 Data security considerations
_ 02_07 Provisioning and deprovisioning resources

03 Integrating Authentication and Authorization into the Secure Enterprise Architecture
_ 03_01 Authentication
_ 03_02 Authorization
_ 03_03 Attestation
_ 03_04 Identity proofing
_ 03_05 Identity propagation
_ 03_06 Federated identification
_ 03_07 Trust models

04 Integrating Cryptographic Techniques into the Secure Enterprise Architecture
_ 04_01 Cryptographic techniques
_ 04_02 Message authentication
_ 04_03 Protection of data
_ 04_04 Cryptographic implementations
_ 04_05 Cryptographic implementation considerations
_ 04_06 Stream versus block ciphers
_ 04_07 Symmetric encryption
_ 04_08 Asymmetric encryption
_ 04_09 Public key infrastructure
_ 04_10 Cryptocurrency and blockchain
_ 04_11 Mobile device encryption considerations

05 Integrating Secure Communications and Collaboration Solutions into the Secure Enterprise Architecture
_ 05_01 Remote access
_ 05_02 Unified communication
_ 05_03 Web conferencing
_ 05_04 Audio and video conferencing
_ 05_05 Document and storage collaboration
_ 05_06 Presence, instant messaging, and email
_ 05_07 Telephony and VoIP integration
_ 05_08 Cloud-based collaboration
_ 05_09 Social media collaboration

06 Conclusion
_ 06_01 What next

مدرس: Jason Dion - جیسون دیون

تعداد دوره های آموزشی: 17

جیسون دیون یک مربی سایبری در Dion Training Solutions است.
جیسون متخصص در اطلاعات عملی متخصص است که می‌توانید از آن برای کسب اطلاعات بیشتر و حرفه فن‌آوری اطلاعات استفاده کنید. او صدور گواهینامه IT و آموزش فیلم ها را فراهم می کند که به دانش آموزان کمک می کند تا خود را برای مقابله با چالش های امنیتی امروز تجهیز کنند.
جیسون دیون، دارای CISSP شماره 349867، استاد در دانشکده Anne Arundel Community College و دانشکده مهندسی و علوم رایانه ای در Liberty University است. او دارای گواهینامه های حرفه ای فناوری اطلاعات است، از جمله Certified Information Systems Security Professional (CISSP), Certified Ethical Hacker (CEH), Certified Network Defense Architect (CNDA), CompTIA Security+, CompTIA Network+, CompTIA A+, و ITILv3.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس