%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش کسب گواهی (CASP+ (CAS-004 بخش 2: عملیات امنیتی (با زیرنویس فارسی AI)
CASP+ (CAS-004) Cert Prep: 2 Security Operations
کد محصول: FL8223-2478141
لیندا _ آموزش کسب گواهی (CASP+ (CAS-004 بخش 2: عملیات امنیتی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ CASP+ (CAS-004) Cert Prep: 2 Security Operations
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
199,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Jason Dion - جیسون دیون
تاریخ انتشار
1401/2/15
2022-05-05
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
7ساعت و 49دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
69 ویدیو
حجم فایل‌ها
8700 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
145 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 3297
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

گواهینامه (CASP+ (CompTIA Advanced Security Practitioner) (CAS-004 یک گواهینامه بی طرف از فروشنده است که دانش و توانایی شما را برای انجام مهارت های امنیت سایبری در سطح پیشرفته تأیید می کند. آزمون گواهینامه که برای گواهینامه حرفه ای امنیت سایبری سطح پیشرفته طراحی شده است، توانایی شما را در اجرای راه حل ها در چارچوب ها و سیاست های امنیت سایبری آزمایش می کند. این دوره دوم از این سری از کارشناس فناوری اطلاعات و امنیت سایبری استاد Jason Dion بر موضوعات عملیات امنیتی تحت پوشش در آزمون متمرکز است. او جنبه های مدیریت تهدید مانند شکار تهدید و جمع آوری اطلاعات را پوشش می دهد. سپس روش‌های مختلفی را برای ارزیابی آسیب‌پذیری‌ها نشان می‌دهد، از جمله تست‌های نفوذ و تجزیه و تحلیل کد، و تکنیک‌های کاهش ریسک را که باید برای امتحان بدانید، توضیح می‌دهد. او نحوه تجزیه و تحلیل و حمله به آسیب‌پذیری‌ها، نحوه شناسایی و پاسخ به شاخص‌های ریسک را نشان می‌دهد و با نگاهی به تکنیک‌ها و ابزارهای پزشکی قانونی دیجیتال به پایان می‌رسد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 مقدمه
01-01 خوش آمدید
01-02 درباره امتحان

02 مدیریت تهدید و آسیب پذیری
02-01 مدیریت تهدید و آسیب پذیری
02-02 اطلاعات تهدید
02-03 شکار تهدید
02-04 مجموعه اطلاعات
02-05 بازیگران تهدید
02-06 چارچوب های مدیریت تهدید
02-07 فعالیت های مدیریت آسیب پذیری
02-08 پروتکل اتوماسیون محتوای امنیتی

03 ارزیابی آسیب پذیری
03-01 ارزیابی آسیب پذیری
03-02 تست نفوذ
03-03 مراحل تست قلم
03-04 الزامات آزمون قلم
03-05 تجزیه و تحلیل کد
03-06 تجزیه و تحلیل پروتکل
03-07 ابزارهای تجزیه و تحلیل

04 کاهش ریسک
04-01 کاهش ریسک
04-02 فناوری های فریبنده
04-03 تجزیه و تحلیل داده های امنیتی
04-04 کنترل های پیشگیرانه
04-05 کنترل های برنامه
04-06 اتوماسیون امنیتی
04-07 امنیت فیزیکی

05 تجزیه و تحلیل آسیب پذیری ها
05-01 تجزیه و تحلیل آسیب پذیری ها
05-02 شرایط مسابقه
05-03 سرریز بافر
05-04 احراز هویت و مراجع
05-05 رمزها و گواهینامه ها
05-06 هدرهای نادرست
05-07 ترکیب نرم افزار
05-08 برنامه های کاربردی وب آسیب پذیر

06 حمله به آسیب پذیری ها
06-01 حمله به آسیب پذیری ها
06-02 پیمایش دایرکتوری
06-03 اسکریپت بین سایتی (XSS)
06-04 جعل درخواست بین سایتی (CSRF)
06-05 تزریق SQL
06-06 تزریق XML
06-07 سایر حملات تزریقی
06-08 دور زدن احراز هویت
06-09 حملات VM
06-10 حملات شبکه
06-11 مهندسی اجتماعی

07 شاخص های سازش
07-01 شاخص های سازش
07-02 انواع IoC
07-03 فایل های PCAP
07-04 NetFlow
07-05 سیاهههای مربوط
07-06 اطلاعیه های IoC
07-07 پاسخ به IoC

08 واکنش به حادثه
08-01 پاسخ به حادثه
08-02 تریاژ
08-03 طرح ارتباطی
08-04 مدیریت سهامداران
08-05 فرآیند واکنش به حادثه
08-06 کتابهای راهنما

09 پزشکی قانونی دیجیتال
09-01 پزشکی قانونی دیجیتال
09-02 روند پزشکی قانونی
09-03 زنجیره نگهداری
09-04 ترتیب نوسانات
09-05 تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی

10 ابزار پزشکی قانونی دیجیتال
10-01 ابزارهای پزشکی قانونی دیجیتال
10-02 ایستگاه های کاری پزشکی قانونی
10-03 ابزار حکاکی فایل
10-04 ابزارهای تجزیه و تحلیل باینری
10-05 ابزارهای تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی
10-06 ابزارهای تصویربرداری
10-07 ابزارهای مجموعه

11 نتیجه گیری
11-01 نتیجه گیری

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Welcome
01-02 About the exam

02 Threat and Vulnerability Management
02-01 Threat and vulnerability management
02-02 Threat intelligence
02-03 Threat hunting
02-04 Intelligence collection
02-05 Threat actors
02-06 Threat management frameworks
02-07 Vulnerability management activities
02-08 Security Content Automation Protocol

03 Vulnerability Assessments
03-01 Vulnerability assessments
03-02 Penetration test
03-03 Pen test steps
03-04 Pen test requirements
03-05 Code analysis
03-06 Protocol analysis
03-07 Analysis utilities

04 Risk Reduction
04-01 Risk reduction
04-02 Deceptive technologies
04-03 Security data analytics
04-04 Preventative controls
04-05 Application controls
04-06 Security automation
04-07 Physical security

05 Analyzing Vulnerabilities
05-01 Analyzing vulnerabilities
05-02 Race conditions
05-03 Buffer overflows
05-04 Authentication and references
05-05 Ciphers and certificates
05-06 Improper headers
05-07 Software composition
05-08 Vulnerable web applications

06 Attacking Vulnerabilities
06-01 Attacking vulnerabilities
06-02 Directory traversals
06-03 Cross-Site Scripting (XSS)
06-04 Cross-site request forgery (CSRF)
06-05 SQL injections
06-06 XML injections
06-07 Other injection attacks
06-08 Authentication bypass
06-09 VM attacks
06-10 Network attacks
06-11 Social engineering

07 Indicators of Compromise
07-01 Indicators of compromise
07-02 Types of IoCs
07-03 PCAP files
07-04 NetFlow
07-05 Logs
07-06 IoC notifications
07-07 Response to IoCs

08 Incident Response
08-01 Incident response
08-02 Triage
08-03 Communication plan
08-04 Stakeholder management
08-05 Incident response process
08-06 Playbooks

09 Digital Forensics
09-01 Digital forensics
09-02 Forensic process
09-03 Chain of custody
09-04 Order of volatility
09-05 Forensic analysis

10 Digital Forensic Tools
10-01 Digital forensic tools
10-02 Forensic workstations
10-03 File carving tools
10-04 Binary analysis tools
10-05 Forensic analysis tools
10-06 Imaging tools
10-07 Collection tools

11 Conclusion
11-01 Conclusion

مدرس: Jason Dion - جیسون دیون

تعداد دوره های آموزشی: 17

جیسون دیون یک مربی سایبری در Dion Training Solutions است.
جیسون متخصص در اطلاعات عملی متخصص است که می‌توانید از آن برای کسب اطلاعات بیشتر و حرفه فن‌آوری اطلاعات استفاده کنید. او صدور گواهینامه IT و آموزش فیلم ها را فراهم می کند که به دانش آموزان کمک می کند تا خود را برای مقابله با چالش های امنیتی امروز تجهیز کنند.
جیسون دیون، دارای CISSP شماره 349867، استاد در دانشکده Anne Arundel Community College و دانشکده مهندسی و علوم رایانه ای در Liberty University است. او دارای گواهینامه های حرفه ای فناوری اطلاعات است، از جمله Certified Information Systems Security Professional (CISSP), Certified Ethical Hacker (CEH), Certified Network Defense Architect (CNDA), CompTIA Security+, CompTIA Network+, CompTIA A+, و ITILv3.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس