%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش کسب گواهی (CASP+ (CAS-004 بخش 3: مهندسی امنیت و رمزنگاری (با زیرنویس فارسی AI)
CASP+ (CAS-004) Cert Prep: 3 Security Engineering and Cryptography
کد محصول: FL8221-2477138
لیندا _ آموزش کسب گواهی (CASP+ (CAS-004 بخش 3: مهندسی امنیت و رمزنگاری (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ CASP+ (CAS-004) Cert Prep: 3 Security Engineering and Cryptography
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
118,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Jason Dion - جیسون دیون
تاریخ انتشار
1401/2/20
2022-05-10
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
6ساعت و 17دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
61 ویدیو
حجم فایل‌ها
7020 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
117 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 2170
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

گواهینامه (CASP+ (CompTIA Advanced Security Practitioner) (CAS-004 یک گواهینامه بی طرف از فروشنده است که دانش و توانایی شما را برای انجام مهارت های امنیت سایبری در سطح پیشرفته تأیید می کند. آزمون گواهینامه که برای گواهینامه حرفه ای امنیت سایبری سطح پیشرفته طراحی شده است، توانایی شما را در اجرای راه حل ها در چارچوب ها و سیاست های امنیت سایبری آزمایش می کند. این سومین دوره از این سری از کارشناس فناوری اطلاعات و امنیت سایبری، استاد Jason Dion، بر مباحث مهندسی امنیت و رمزنگاری تحت پوشش در آزمون متمرکز است. پس از بررسی مختصری از دوره‌های پیش‌نیاز، جیسون به موضوعاتی می‌پردازد که تحرک سازمانی، کنترل‌های امنیتی نقطه پایانی، فناوری‌های ابری، الگوریتم‌های متقارن و نامتقارن و زیرساخت کلید عمومی را پوشش می‌دهد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 مقدمه
01-01 خوش آمدید
01-02 درباره امتحان

02 تحرک سازمانی
02-01 تحرک سازمانی
02-02 مدیریت تحرک سازمانی
02-03 WPA3
02-04 گزینه های اتصال
02-05 تنظیمات امنیتی
02-06 حفاظت از DNS
02-07 گزینه های استقرار
02-08 نگرانی های شناسایی
02-09 امنیت موبایل

03 کنترل های امنیتی نقطه پایانی
03-01 کنترل های امنیتی نقطه پایانی
03-02 سخت شدن دستگاه
03-03 پچ
03-04 تنظیمات امنیتی
03-05 کنترل های دسترسی اجباری (MAC)
03-06 چکمه ایمن
03-07 رمزگذاری سخت افزار
03-08 حفاظت از نقطه پایانی
03-09 ثبت و نظارت
03-10 تاب آوری

04 فناوری های ابری
04-01 فن آوری های ابری
04-02 تداوم کسب و کار و بازیابی فاجعه
04-03 رمزگذاری ابری
04-04 محاسبات بدون سرور
04-05 شبکه های نرم افزاری تعریف شده (SDN)
04-06 جمع آوری و تجزیه و تحلیل گزارش
04-07 کارگزار امنیت برنامه های ابری
04-08 تنظیمات نادرست ابر

05 فن آوری های عملیاتی
05-01 فناوری های عملیاتی
05-02 سیستم های جاسازی شده
05-03 ICS و SCADA
05-04 پروتکل های ICS
05-05 صنایع و بخش ها

06 هش و الگوریتم های متقارن
06-01 الگوریتم های هش و متقارن
06-02 هش
06-03 احراز هویت پیام
06-04 الگوریتم های متقارن
06-05 رمزهای جریان
06-06 رمزهای بلوکی

07 الگوریتم های نامتقارن
07-01 الگوریتم های نامتقارن
07-02 با استفاده از الگوریتم های نامتقارن
07-03 مجموعه‌های SSL، TLS و رمزگذاری
07-04 S/MIME و SSH
07-05 EAP
07-06 IPSec
07-07 رمزنگاری منحنی بیضی (ECC)
07-08 محرمانه بودن به جلو
07-09 رمزگذاری تأیید شده با داده های مرتبط (AEAD)
07-10 کشش کلید

08 زیرساخت کلید عمومی
08-01 زیرساخت کلید عمومی
08-02 اجزای PKI
08-03 گواهینامه های دیجیتال
08-04 استفاده از گواهینامه های دیجیتال
08-05 مدل های اعتماد
08-06 مدیریت گواهی
08-07 اعتبار گواهی: CRL و OCSP
08-08 حفاظت از ترافیک وب
08-09 گواهی های عیب یابی
08-10 کلیدهای عیب یابی

09 نتیجه گیری
09-01 نتیجه گیری

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Welcome
01-02 About the exam

02 Enterprise Mobility
02-01 Enterprise mobility
02-02 Enterprise mobility management
02-03 WPA3
02-04 Connectivity options
02-05 Security configurations
02-06 DNS protection
02-07 Deployment options
02-08 Reconnaissance concerns
02-09 Mobile security

03 Endpoint Security Controls
03-01 Endpoint security controls
03-02 Device hardening
03-03 Patching
03-04 Security settings
03-05 Mandatory access controls (MAC)
03-06 Secure boot
03-07 Hardware encryption
03-08 Endpoint protections
03-09 Logging and monitoring
03-10 Resiliency

04 Cloud Technologies
04-01 Cloud technologies
04-02 Business continuity and disaster recovery
04-03 Cloud encryption
04-04 Serverless computing
04-05 Software-defined networking (SDN)
04-06 Log collection and analysis
04-07 Cloud application security broker
04-08 Cloud misconfigurations

05 Operational Technologies
05-01 Operational technologies
05-02 Embedded systems
05-03 ICS and SCADA
05-04 ICS protocols
05-05 Industries and sectors

06 Hashing and Symmetric Algorithms
06-01 Hashing and symmetric algorithms
06-02 Hashing
06-03 Message authentication
06-04 Symmetric algorithms
06-05 Stream ciphers
06-06 Block ciphers

07 Asymmetric Algorithms
07-01 Asymmetric algorithms
07-02 Using asymmetric algorithms
07-03 SSL, TLS, and cipher suites
07-04 S/MIME and SSH
07-05 EAP
07-06 IPSec
07-07 Elliptic curve cryptography (ECC)
07-08 Forward secrecy
07-09 Authenticated encryption with associated data (AEAD)
07-10 Key stretching

08 Public Key Infrastructure
08-01 Public key infrastructure
08-02 PKI components
08-03 Digital certificates
08-04 Using digital certificates
08-05 Trust models
08-06 Certificate management
08-07 Certificate validity: CRL and OCSP
08-08 Protecting web traffic
08-09 Troubleshooting certificates
08-10 Troubleshooting keys

09 Conclusion
09-01 Conclusion

مدرس: Jason Dion - جیسون دیون

تعداد دوره های آموزشی: 17

جیسون دیون یک مربی سایبری در Dion Training Solutions است.
جیسون متخصص در اطلاعات عملی متخصص است که می‌توانید از آن برای کسب اطلاعات بیشتر و حرفه فن‌آوری اطلاعات استفاده کنید. او صدور گواهینامه IT و آموزش فیلم ها را فراهم می کند که به دانش آموزان کمک می کند تا خود را برای مقابله با چالش های امنیتی امروز تجهیز کنند.
جیسون دیون، دارای CISSP شماره 349867، استاد در دانشکده Anne Arundel Community College و دانشکده مهندسی و علوم رایانه ای در Liberty University است. او دارای گواهینامه های حرفه ای فناوری اطلاعات است، از جمله Certified Information Systems Security Professional (CISSP), Certified Ethical Hacker (CEH), Certified Network Defense Architect (CNDA), CompTIA Security+, CompTIA Network+, CompTIA A+, و ITILv3.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس