%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

خدمات مشتری

تعداد آموزش: 49


سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI

سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI

سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI

سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI

سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI

گروه آموزشی

سه بعدی سازی و انیمیشن
3D + Animation
475
مشاهده
آموزشها
ابزارهای سه بعدی و انیمیش
275
مشاهده
آموزشها
طراحی مهندسی
CAD
721
مشاهده
آموزشها
نرم افزارهای طراحی مهندسی
442
مشاهده
آموزشها
طراحی ، گرافیک ، عکاسی
Design , Graphic , Photography
779
مشاهده
آموزشها
ابزارهای طراحی ، گرافیک ، عکاسی
446
مشاهده
آموزشها
برنامه نویسی و توسعه
Programming & Develop
2265
مشاهده
آموزشها
زبانهای برنامه نویسی
1225
مشاهده
آموزشها
ابزارهای برنامه نویسی و توسعه
556
مشاهده
آموزشها
توسعه برنامه‌های موبایل
252
مشاهده
آموزشها
فناوری اطلاعات (آی تی)
IT: Information Technology
2966
مشاهده
آموزشها
ابزارهای فناوری اطلاعات (آی تی)
475
مشاهده
آموزشها
سیستمهای عامل
323
مشاهده
آموزشها
آمادگی گواهینامه
593
مشاهده
آموزشها
پردازش ابری در آی تی
656
مشاهده
آموزشها
فیلم ، ویدیو ، صوت
Film , Video , Audio
454
مشاهده
آموزشها
ابزارهای ویرایش فیلم، ویدیو، صوت
252
مشاهده
آموزشها
وب
Web
1194
مشاهده
آموزشها
ابزارهای وب
447
مشاهده
آموزشها
سیستم مدیریت محتوا (CMS)
113
مشاهده
آموزشها
بیزنس، بازاریابی، مهارتهای شخصی
Business, Marketing, Personal Skills
3012
مشاهده
آموزشها
ابزارهای بیزنس، بازاریابی و مهارتهای شخصی
588
مشاهده
آموزشها
شبکه های اجتماعی
183
مشاهده
آموزشها
سرمایه گذاری
168
مشاهده
آموزشها
آموزش و یادگیری الکترونیکی
Education & Elearning
106
مشاهده
آموزشها
ابزارهای آموزش و یادگیری الکترونیکی
35
مشاهده
آموزشها
ترتیب:
سطح:
زمان:
نوع:
65,000 تومان
در این دوره ، مربی Christina Inge - یک مدیر عامل آژانس بازاریابی ، نویسنده ، سخنران بین المللی و استاد - به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از داده های مصرف کننده برای تقویت استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنید و مشتریان را به طور مؤثر درگیر کنید. قدرت داده های جمعیت شناختی ، روانشناختی و رفتاری را در خیاط تلاش های بازاریابی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 17
زمان: 55m 51s
بازدید: 178
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 13-02-2025
( 10 روز قبل)
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
یک ذهنیت ثبات به تیم فروش شما اجازه می دهد تا در زندگی شخصی و حرفه ای خود رشد کند. این دوره که توسط Renee Dodson تدریس می شود ، استراتژی هایی را برای ایجاد و ایجاد یک طرز فکر سازگاری در تیم فروش شما فراهم می کند. اهداف واضح را تعیین کنید و عادت ها و روالهای منظم را توسعه دهید. نظارت بر عملکرد ، مدیریت استرس و تشخیص عملکرد مداوم. بعد...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 13
زمان: 32m 23s
بازدید: 244
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 23-01-2025
1403/11/4
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
رسیدگی به شکایات مشتری یک مهارت مهم برای حفظ رضایت و اعتماد است. در این دوره ، Sara Odorisio ، کارشناس خدمات به مشتری ، اهمیت پرداختن به شکایات با همدلی و کشف مسائل حل نشده را نشان می دهد. از درک انواع مختلف شکایات گرفته تا تسلط بر زبان ، وضعیت وضعیت و حرکات مناسب ، این دوره به شما کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز برای ایجاد مجدد...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 18
زمان: 45m 55s
بازدید: 191
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 10-01-2025
1403/10/21
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
پادکست ها ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباط عمیق تر با مشتریان شما هستند، اما ایجاد پادکستی که واقعاً درگیر باشد نیاز به استراتژی دارد. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه از پادکست برای ارائه محتوای ارزش محور که وفاداری و حفظ مشتری را تقویت می کند، استفاده کنید. از توسعه استراتژی محتوا و ادغام داستان سرایی تا ترکیب بینش و بازخورد...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 17
زمان: 47m 25s
بازدید: 248
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 02-01-2025
1403/10/13
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
مهارت های ضروری برای هدایت مکالمات دشوار با مشتریان ناراحت را بیاموزید. در این دوره آموزشی که توسط متخصص خدمات مشتری Yoram Baltinester هدایت می شود، استراتژی های کلیدی برای گوش دادن به مشتریان و درک نیازهای آنها در هر شرایطی را خواهید آموخت. تکنیک‌هایی را برای توسعه انعطاف‌پذیری عاطفی، تعیین مرزها و مدیریت گفتگوها با اطمینان...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 14
زمان: 47m 20s
بازدید: 1032
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 14-11-2024
1403/8/24
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
موفقیت مشتری یکی از مشاغلی است که به سرعت در حال گسترش و تغییر در چشم انداز کسب و کار امروز است. در این دوره، Robbie Kellman Baxter - نویسنده «اقتصاد عضویت» و تراکنش برای همیشه لطفا برای درک عمیقی از نقش موفقیت مشتری (CS) به شما ارائه می دهد. تعریف CS، تکامل آن و آخرین بهترین شیوه‌های شکل‌دهی به صنعت را کاوش کنید. از طریق یک مرور کلی «روزی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 17
زمان: 50m 34s
بازدید: 369
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 31-10-2024
1403/8/10
توضیحات کامل reorder
95,000 تومان
این دوره یک بررسی دقیق از پلتفرم Adobe Customer Journey Analytics را ارائه می دهد. مربی Eric Matisoff جنبه‌های منحصربه‌فرد آنالیز سفر مشتری را در مقایسه با Adobe Analytics توضیح می‌دهد و همچنین نحوه اعمال ویژگی‌ها را برای نیازهای تحلیلی همه‌کانالی و دیجیتالی خود توضیح می‌دهد. به علاوه، اریک شما را در مورد نحوه تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 37
زمان: 2h 30m
بازدید: 769
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 29-10-2024
1403/8/8
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
توانایی مدیریت احساس فرسودگی شغلی برای رفاه کارکنان خدمات مشتری و کیفیت کلی خدمات ارائه شده به مشتریان حیاتی است. در این دوره، مربی Michael Dixon، کارشناس باتجربه خدمات مشتری و تجربه مشتری، شما را از طریق استراتژی هایی که می توانید برای ایجاد انعطاف پذیری در برابر فرسودگی شغلی در نقش خدمات مشتری خود پیاده سازی کنید، راهنمایی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 16
زمان: 33m 59s
بازدید: 850
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 24-10-2024
1403/8/3
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
با مدرس Sherehan Ross، یک بازاریاب ماهر، بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی را کاوش کنید. این دوره ادغام هوش مصنوعی برای توسعه شخصیت های دقیق خریدار را پوشش می دهد، انتخاب و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را راهنمایی می کند و بهینه سازی و روندهای آینده هوش مصنوعی در بازاریابی را بررسی می کند. با استفاده از بینش هوش مصنوعی، مهارت‌هایی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 12
زمان: 31m 8s
بازدید: 861
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 07-10-2024
1403/7/16
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
اسرار ایجاد تجارب یکپارچه مشتری که الهام بخش وفاداری است را باز کنید. به استاد Stacy Sherman بپیوندید تا شما را از طریق هنر ساختن و اجرای استراتژی‌های ارتباطی قدرتمند همه‌کانالی راهنمایی کند. کشف کنید که چگونه ارتباطات شخصی می تواند موانع را از بین ببرد و روابط پایدار با مشتری را تقویت کند. بیاموزید که چگونه با ایجاد نقشه های...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 13
زمان: 44m 15s
بازدید: 633
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 03-10-2024
1403/7/12
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
در این دوره، مدرس Blake Morgan، کارشناس خدمات مشتری، شما را با بینش‌های ارزشمند، استراتژی‌های عملی و بهترین شیوه‌ها برای استفاده از قدرت هوش مصنوعی برای ارتقای خدمات مشتری، بهبود کارایی و رشد کسب‌وکار در زمینه مراکز تماس خود مجهز می‌کند. بیاموزید که چگونه یک استراتژی جامع هوش مصنوعی برای مرکز تماس خود ایجاد کنید، با شناسایی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 16
زمان: 59m 8s
بازدید: 438
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 30-08-2024
1403/6/9
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
پیمایش در تعاملات چالش برانگیز مشتری به ترکیبی از همدلی، مهارت و استراتژی نیاز دارد. مربی Afton Howard، کارشناس خدمات مشتری، بینش هایی را درباره آماده شدن و پیشرفت در گفتگوهای دشوار ارائه می دهد. این دوره طیفی از مهارت ها را شامل می شود، از تمرین همدلی مشتری و ایجاد اعتماد از طریق ارزش های سازمانی تا کاهش خطرات قانونی. پس از این...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 17
زمان: 38m 45s
بازدید: 871
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 01-08-2024
1403/5/11
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
مشتریان شما چیزهای زیادی دارند که می خواهند به شما بگویند. وقتی از بینش آنها به خوبی استفاده کنید، همه برنده می شوند. به همین دلیل است که هر سازمان - صرف نظر از اندازه یا صنعت - به یک رویکرد مؤثر برای مدیریت بازخورد مشتری نیاز دارد. این دوره یک رویکرد گام به گام برای جمع‌آوری، ردیابی و استفاده از بازخورد مشتریان ارائه می‌کند،...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 20
زمان: 55m 21s
بازدید: 1212
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 14-06-2024
1403/3/25
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
محیط فروش پیچیده صنعت کالاهای بسته بندی شده مصرفی (CPG) امروزی به چیزی بیش از مهارت های ایجاد رابطه نیاز دارد تا رشد را هدایت کند. این دوره به شما کمک می کند تا شایستگی های استراتژیک و تحلیلی خود را برای تأثیرگذاری بیشتر ارتقا دهید. به مربی Shawn Casemore بپیوندید تا مهارت‌های خود را در استفاده از داده‌ها، تقویت شراکت‌های خرده‌فروشی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 17
زمان: 47m 17s
بازدید: 1166
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 05-06-2024
1403/3/16
توضیحات کامل reorder
25,000 تومان
بیشتر مردم موافق هستند که تمرکز بر مشتریان بسیار مهم است، اما چگونه می‌توانید تجربه‌ای را ارائه دهید که مشتریان به خاطر بسپارند؟ این دوره، که برای هر نقشی مناسب است، یک مقدمه کوتاه مرتبط با تجربه مشتری (CX) ارائه می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چرا هر فرد در یک سازمان بخش مهمی از موفقیت آن است. کاوش کنید که چگونه نقطه تماس...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 9
زمان: 19m 40s
بازدید: 982
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 09-04-2024
1403/1/21
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
در این دوره، مهارت های خود را برای اتخاذ یک ذهنیت مشتری محور که باعث رشد کسب و کار می شود، توسعه دهید. مربی Robbie Kellman Baxter به شما می آموزد که چگونه به کل مشتری خدمت کنید تا رضایت، حفظ و ارزش طول عمر مشتری را به حداکثر برسانید. بیاموزید که چگونه یک طرز فکر خدماتی را برای تنش زدایی از موقعیت ها و بهبود KPIها، ارائه و تعیین کمیت مشتری...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 16
زمان: 47m 35s
بازدید: 2323
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 02-04-2024
1403/1/14
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
ایجاد تجربیات مشتری استثنایی یک هدف حیاتی برای هر شرکت است. در این دوره، مربی Sam Stern، کارشناس تجربه مشتری (CX) بینش‌های عملی برگرفته از مجموعه‌ای از صنایع در ایجاد تجربیات عالی برای مشتری را به اشتراک می‌گذارد. با سه مرحله کلیدی برای ارائه تعاملات به یاد ماندنی با مشتری آشنا شوید. بیاموزید که چگونه می توانید لحظات به یاد...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 12
زمان: 35m 58s
بازدید: 1117
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 28-03-2024
1403/1/9
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
در این دوره آموزشی عمیق با مربی خوش رویی و رهبر خدمات مشتری Sara Odorisio، ملزومات خدمات استثنایی به مشتریان را کشف کنید. عملکرد درونی خدمات مشتری درجه یک، اصول اصلی و بهترین شیوه‌های فعلی و مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز برای ایجاد یک شغل موفق در صنعت را بررسی کنید.او ویژگی‌های شخصی درجه یک را تشریح می‌کند. متخصصان مهمان نوازی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 19
زمان: 55m 10s
بازدید: 1246
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 08-12-2023
1402/9/17
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
اگر به دنبال به روز ماندن در مورد روندهای تجربه مشتری (CX) هستید، Jeannie Walters متخصص CX شما را تحت پوشش قرار می دهد. با او در این دوره کوتاه و قابل دسترس در مورد بزرگترین و مهم ترین روندهای جدید در زمینه همیشه در حال تحول CX همراه باشید. با کاوش در موضوعاتی مانند نقشه سفر مشتری، تجربه کارمند، ابزارهای پیشرفته CX و نحوه استفاده ماهرانه...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 12
زمان: 47m 31s
بازدید: 1691
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 08-12-2023
1402/9/17
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
آیا در مرکز تماس کار می کنید؟ این دوره کارکنان مرکز تماس و میز خدمات را با مهارت ها و دانش ضروری برای موفقیت آشنا می کند. این طراحی شده است تا به شما و تیم شما کمک کند تا محیط منحصر به فردی را که بخشی از آن هستید درک کنید، خدمات مؤثری ارائه دهید و تصویر مثبتی از برند ایجاد کنید. موضوعات کلیدی شامل انتظارات مشتری، فرهنگ، حجم...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 11
زمان: 42m 28s
بازدید: 1385
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 03-10-2023
1402/7/11
توضیحات کامل reorder
50,000 تومان
چگونه در تماس فروش آرام می‌مانید؟ این یک مهارت کاملا ضروری است، اما چگونه می توانید آن را ایجاد کنید؟ در این دوره کوتاه و سریع از مربی Miles Croft، بیاموزید که هر زمان که اضطراب در شما ایجاد می‌شود، چه کاری می‌توانید انجام دهید. به طور خاص بر روی هشت نکته ساده تمرکز کنید که می‌توانید برای آرام شدن و مهم‌تر از همه، حفظ آرامش...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 11
زمان: 25m 33s
بازدید: 2135
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 12-05-2023
1402/2/22
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
اگر می خواهید کارمندان تجربه ای عالی برای مشتری ارائه دهند، ایجاد یک فرهنگ مشتری محور حول آنها بسیار مهم است. در این دوره آموزشی، با مربی Sam Stern، کارشناس تجربه مشتری لینکدین، یاد بگیرید که چگونه یک فرهنگ متمرکز بر مشتریان خود بسازید. او در مورد چگونگی تبدیل کسب و کار خود به کسب و کاری که شیفته مشتریان و تجربه مشتری است به اشتراک...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 14
زمان: 42m 35s
بازدید: 2170
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 01-05-2023
1402/2/11
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
شباهت‌های زیادی بین خدمات مشتری داخلی و خارجی وجود دارد - هر دو نیازمند کمک، همدلی و تدبیر هستند. آنچه خدمات مشتری داخلی را متمایز می کند این است که در درجه اول شامل خدمت به همکاران در شرکت شما می شود. امروزه شرکت‌ها تشخیص می‌دهند که خدمات مشتریان داخلی برجسته به کارمندان کمک می‌کند تا با بهره‌وری بیشتر کار کنند و در نهایت...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 17
زمان: 51m 7s
بازدید: 2164
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 10-04-2023
1402/1/21
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
مراقبت از خدمات مشتری سالانه میلیاردها دلار برای سازمان ها هزینه دارد. در نتیجه، بسیار مهم است که کارکنان به مهارت های مورد نیاز برای رسیدگی به انواع مشکلات مختلف خدمات مشتری مجهز شوند. در این دوره، فرآیندهای حل مسئله و عیب یابی حیاتی را برای خدمات مشتری عقل سلیم در طیف گسترده ای از برنامه ها بیاموزید. کشف کنید که چگونه به...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 14
زمان: 35m 42s
بازدید: 6512
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 31-10-2022
1401/8/9
توضیحات کامل reorder
75,000 تومان
انتظارات مشتری در حال تکامل سریع، کانال های خدماتی در حال ظهور، ترتیبات کاری ترکیبی و ماهیت چندوجهی ارائه خدمات تنها تعدادی از پیشرفت هایی است که شما به عنوان یک رهبر خدمات مشتری با آن روبرو خواهید شد. در این دوره عملی، مربی Brad Cleveland نحوه هماهنگ کردن خدمات مشتری با اهداف سازمان، شناسایی و برآورده کردن انتظارات مشتری، پرورش...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 22
زمان: 1h 7m
بازدید: 3500
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 22-08-2022
1401/5/31
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
تقریباً هر متخصص خدمات مشتری با یک مشتری سرسخت روبرو شده است. این افراد ممکن است فریاد بزنند، فحش دهند، یا به شدت با خط مشی‌ای مخالفت کنند که شما باید آن را اجرا کنید، اما نمی‌توانید آن را کنترل کنید. چنین موقعیت هایی بدون شک سخت هستند، اما - با رویکرد درست - می توانید به طور مداوم تنش را کاهش دهید. در این دوره، مربی Myra Golden...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 18
زمان: 49m 31s
بازدید: 3714
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 07-01-2022
1400/10/17
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
بهترین راه برای رسیدگی به مشتری که وارد منطقه خطرناکی می شود چیست؟ چه استراتژی هایی به انتشار و تمرکز مجدد یک تعامل بد کمک می کند، و چه زمانی مناسب است که کنار گذاشته شود؟ در این دوره، به David Brownlee، کارشناس خدمات مشتری - نویسنده «Rock Star Customer Service» بپیوندید، زیرا او نمونه‌های واقعی و مراحل عملی را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 11
زمان: 36m 6s
بازدید: 3685
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 05-01-2022
1400/10/15
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
اگر یک مدیر استخدام هستید، احتمالاً هیچ احساس بدتری از این نیست که متوجه شوید فرد اشتباهی را استخدام کرده اید، به خصوص در نقش خدمات مشتری. نه تنها زمان و پول ارزشمندی را صرف کرده‌اید، بلکه فردی را نیز استخدام کرده‌اید که ممکن است کار ضعیفی برای نمایندگی شرکت شما برای افرادی که می‌خواهید بیشتر تحت تأثیر قرار دهید، یعنی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 12
زمان: 35m 15s
بازدید: 3452
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 11-11-2021
1400/8/20
توضیحات کامل reorder
55,000 تومان
اگر مدیر خدمات مشتری یا مدیر فروش هستید ، می دانید که تشخیص ارزش مشتری برای شرکت شما چقدر مهم است. اما چگونه ارزش را تعیین می کنید؟ چگونه می توانید تعیین کنید که چه چیزی برای شرکت شما ارزشمندتر است؟ در این دوره ، مربی Noah Fleming راه هایی را برای تعریف ، ایجاد و ارزیابی ارزش مشتری در اختیار شما قرار می دهد. او هم نحوه تعریف ارزش...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 13
زمان: 32m 42s
بازدید: 4632
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 18-10-2021
1400/7/26
توضیحات کامل reorder
65,000 تومان
هر سازمان خدماتی برای کوتاه کردن زمان وضوح، کاهش تلاش مشتری و هدایت سلف سرویس به پایگاه دانش (KB) نیاز دارد. در این دوره، مربی David Kay به شما نشان می‌دهد که چگونه با اطلاعاتی که به راحتی قابل کشف و استفاده است، خود را به روز نگه دارید. او توضیح می‌دهد که مدیریت دانش (KM) چیست و چه مشکلاتی را می‌تواند در سازمان‌های خدماتی حل کند....
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 19
زمان: 54m 36s
بازدید: 3436
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 01-04-2021
1400/1/12
توضیحات کامل reorder
صفحه 1 از 2
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس